Wednesday, May 30, 2012

Update : Bunga Pahar - 31.05.2012

Sekarang total bunga pahar untuk reception di dewan dah siap dlm 48 batang...rasanya mcm dah cukup sebab bunga yg saya buat tu besar dan macam x muat kalau nak bubuh 50 batang satu pahar..rasanya mmg half of it je yg muat..maksudnya dlm 25 batang satu pahar..nak kene try dulu la..tp pahar tu x beli lagi...untung juga buat pakai crepe paper ni kan...boleh buat bunga besar so jadi x byk...tp rasanya saya nak siapkan lagi 20 batang la...in case kan..pastu leh bagi2 kat sesape kalau ada lebih...

Bila byk yg dh siap, mama saya plak dia nak saya buat bunga pahar utk qatam quran..adeh..ingat dh nak selesai dh misi ni...tambah2 plak lagi...xpe la...tema utk qatam quran semestinya all white and with a bit of red rose..love it! kali ni buat bunga pakai tisu.so bunga tu nampak lebih gebu dan cantik...yg ni ada la tambahan skit supaya dia berbeza dr bunga pahar yg di dewan tu..saya pakai dua jenis riben je dua2 warna putih, and beli bud bunga skali warna merah, kelopak bunga warna silver and tali yg mcm manik2 tu (xtau apa nama dia)..
so ni cukup la utk qatam quran..planning nya nak buat dlm 50 batang sahaja...kalau buat pakai tisu ni leceh skit..tp hasilnya cantik gituuu...hhhe..nanti lepas kahwin baru leh xpose gambar je kengkawan...hehhe...

yg bawah ni size dia lebih kurang mcm saya punya bunga pahar..tp yg ni lagi cantik laa....


bawah ni contoh2 bunga pahar crepe paper and tissue dr B2B lain ;





.....
....
....
...
..
.


No comments: